Het percentage latent werkzoekenden is fors gestegen. Bereik deze en de actief werkzoekende doelgroep, door jouw online vacature in print te plaatsen. DPG Media creëert dagelijks zo’n 11 miljoen multimediale contactmomenten met onze sterke nieuwsmerken. Zo kun jij je specifieke doelgroepen aanspreken, om de beste kandidaten te vinden. 

  • Creëer gedurende dag meer touchpoints met jouw doelgroep door deze crossmediale aanpak. Zo blijft jouw vacature top-of-mind.
  • Makkelijk aanpasbaar naar ieders budget door de verschillende formaten
  • Specificeer jouw doelgroep tot in detail met kenmerken als; jong/oud, opleidingsniveau en regio’s

Onze oplossing

Plaats een vacature van Nationale Vacaturebank, Intermediair of Tweakers Carrière door naar één van onze nieuwsmerken om het bereik te vergroten. Een vacature op Nationale Vacaturebank plaats je door in een van de titels van ADR. Een vacature op Intermediair plaats je door in De Volkskrant, het Parool of Trouw.

Publiceer de vacatures op woensdag, zaterdag of beide dagen in de speciale banen-pagina’s. De vacatures worden ook bij het desbetreffende nieuwsmerk op de online homepage geplaatst in een speciale banen carrousel. Kies naast het medium en de dag van plaatsing, het formaat.

Ook interessant

Vacature plaatsen

Plaats je vacature op Nationale Vacaturebank, Intermediair of Tweakerse Carrière.

Lees verder

Social Recruitment & Retargeting

Spreek je doelgroep aan op de juiste online plaatsen

Lees verder

Kandidaten Database

Ga op zoek naar jouw ideale kandidaat en wacht niet langer tot jij wordt gevonden.

Lees verder

Persoonlijk advies

Heb je een vraag, een opmerking of wil je advies?
Neem dan contact met ons op.

Contact

Volg ons